loading...
سئو وبسایت
مهدی بازدید : 24 پنجشنبه 21 بهمن 1400 نظرات (0)

یک راه آسان و دست کم گرفته شده برای ایجاد پیوند به صفحاتی که سعی در بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو برای آنها دارید وجود دارد. و این روشی است که شما کنترل کاملی روی آن دارید: ایجاد لینک داخلی. در تلاش برای رتبه بندی یک صفحه وب، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

خرید بک لینک با کیفیت یکی از مهمترین چیزهایی که موتورهای جستجو در رتبه بندی یک صفحه به آن توجه می کنند، متن واقعی است که یک صفحه پیوند دهنده برای صحبت در مورد محتوای شما استفاده می کند. بنابراین، اگر کسی به سایت هاون با متن "قطعات توربین بادی" لینک دهد، این به ما کمک می کند تا برای آن عبارت کلیدی رتبه بالایی داشته باشیم ، در حالی که اگر آنها به سادگی از متنی مانند برای پیوند به ما استفاده کرده باشند. سایت، ما از همان مزیت رتبه بندی برای عبارت "قطعات توربین بادی" برخوردار نخواهیم بود.

کیفیت صفحه پیوند - یکی دیگر از عواملی که در نظر گرفته می شود کیفیت صفحه ای است که لینک را ارسال می کند. موتورهای جستجو به پیوندهایی از صفحات با کیفیت بالا و قابل اعتماد اجازه می دهند تا در افزایش رتبه بیشتر از صفحات و سایت های مشکوک نقش داشته باشند.

صفحه هدف پیوند است – بسیاری از مواقع، زمانی که مردم در مورد سایت شما صحبت می کنند، به صفحه اصلی لینک می دهند. این امر دستیابی به رتبه های بالا را برای صفحات جداگانه دشوار می کند. زیرا تولید ارزش لینک خود برای آنها بسیار دشوار است.

اینها همه عناصری هستند که نمی‌توانیم آنها را در تلاش برای پیوند دادن سایت‌های دیگر به ما کنترل کنیم. با این حال، ما می توانیم همه این عناصر را در پیوند دادن به صفحات خود از محتوای خود کنترل کنیم. ما میتوانیم:

 

تعیین کنید که از چه انکر تکست استفاده کنید.

تصمیم بگیرید که آن متن لنگر را به کدام صفحه نشان دهید. اطمینان حاصل کنید که کیفیت و محتوای صفحه پیوند دهنده بالا است چون صفحه ماست.  ایجاد پیوندهای خارجی به سایت شما مهم است، اما با تمرکز بیشتر تلاش های خود بر روی بهینه سازی این پیوندهای داخلی، می توانید لینک های درون کرانی با کیفیتی را با متن لنگر غنی به صفحات مناسب بسازید، که باعث افزایش رتبه بی نظیری برای شما می شود.

بنابراین چگونه می‌توانید این پیوندهای داخلی عالی را ایجاد کنید؟ خوب، شما می توانید یک سیستم برای پیوند صفحات خود در چند مرحله آسان راه اندازی کنید:

تحقیق کلمات کلیدی قبل از سفارش تولید محتوا بسیار ضروری است – ابتدا باید از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید تا کلمات کلیدی متعددی به شما پیشنهاد شود که هم مرتبط و هم محبوب هستند .کلمات کلیدی را به محتوا اختصاص دهید – در مرحله بعد، باید کلمات کلیدی خود را به صورت استراتژیک گروه بندی کنید و یک معماری اطلاعاتی مناسب برای جستجو ایجاد کنید .

ابزار های سفارش تولید محتوا

پیوند صفحات با استفاده از متن لنگر هدفمند – گام آخر این است که تحقیقات کلمات کلیدی خود را برای پیوندهای هوشمند بین‌المللی اعمال کنید. شما این کار را با پیوند دادن به محتوا با استفاده از کلمات کلیدی که کشف کرده اید انجام می دهید.

اجرای مورد سوم کلیدی است. باید مطمئن باشید که به صفحات مناسب با متن لنگر مناسب لینک می دهید. در اینجا چند نکته سریع برای انجام موثر آن وجود دارد:

یافتن صفحاتی در سایت خود برای پیوند دادن به یک صفحه جدید – زمانی که محتوای جدیدی ایجاد می کنید، می خواهید مطمئن شوید که می توانید در سایت خود برای ذکر تغییرات کلمه کلیدی مشابهی که ممکن است بخواهید به آن صفحه پیوند دهید، جستجو کنید.

پیدا کردن صفحه ای که برای پیوند ایجاد شده است - سایت شما ممکن است چندین نویسنده محتوا داشته باشد. در این مورد، ممکن است تصور مبهمی داشته باشید که صفحه ای درباره «روتورهای توربین بادی» ایجاد شده است، اما عنوان صفحه یا URL را نمی دانید.

یک قاب سیمی ساختمان لینک سئو داخلی ایجاد کنید

برای انجام این کار، شما به سادگی نیاز دارید که کلمات کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید به منطقی ترین صفحات نگاشت کنید. بنابراین، فرض کنید ما سه صفحه برای انتخاب داریم:از آنجایی که به نظر می رسد صفحه روتورهای توربین قطعاً بهترین گزینه برای کلمه کلیدی "روتورهای توربین بادی" ما است، ما آن کلمه کلیدی را با آن صفحه تراز می کنیم. وب سایت هاوین یکی از برترین وب سایت ها به منظور خرید بک لینک و سفارش تولید محتوا است.

 

به طور مشابه می‌توانیم «قطعات توربین بادی» و «شفت توربین بادی» را با صفحات مربوطه مطابقت دهیم. در یک صفحه گسترده، ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

همانطور که می بینید، هر صفحه با چند کلمه کلیدی مرتبط است. با در دسترس قرار دادن این سند برای همه نویسندگان محتوای شما، آنها می توانند به سرعت متوجه شوند که کدام صفحات کدام کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند. آنها همچنین می توانند فورا چارچوب SEO شما را بررسی کنند تا ببینند کدام کلمات کلیدی هدف قرار گرفته اند.

مهدی بازدید : 34 جمعه 27 فروردین 1400 نظرات (0)

# هشتگ مطمئناً یکی از جنبه های جالب توجه توییتر ، هشتگ ها (به اختصار #) نشان دهنده موضوعات یا کلمات کلیدی محبوب هستند که کاربران در حال حاضر درباره آنها توییت می کنند. هشتگ ها از موارد جدی (# از طرف وال استریت به غیرمستقیم) گرفته تا پوچ (# چرا ThisisaBandName) هستند و قابل جستجو هستند ، و آنها را به یک روش ایده آل برای پرش در مکالمه مورد علاقه خود تبدیل می کند. فقط هشتگ های مورد علاقه خود را به انتهای توییت خود اضافه کنید (یا نکنید - کاملا اختیاری هستند). پیوندهای کوتاه چیزی پیدا کرده اید که می خواهید آن را با پیروان خود به اشتراک بگذارید ، اما محدود به 140 کاراکتر توییتر هستید؟ سلام به کوتاه کننده های URL ، که طول پیوندها را به چند حرف کوتاه و اعداد کاهش می دهد ، بنابراین می توانید آنها را در توییت خود فشار دهید. چند سرویس معروف کوتاه کننده لینک bit.ly ، TinyURL و is.gd هستند. اخیراً ،

توییتر ویژگی کوتاه کردن URL خود را اضافه کرده است که به طور خودکار هر پیوندی را که وارد یک توییت می کنید فقط به 19 کاراکتر کاهش می دهد و فضای ارزشمند زیادی را آزاد می کند. دنبال کردن اصول "دنبال کردن" که در انجمن توییتر بسیار ارزشمند است ، به این معنی است که شخصی در توییت های شما مشترک است. آموزش توییتر  ها اغلب تصمیم می گیرند که وقتی کاربر از صحبت های او لذت می برند ، او را دنبال کنند ، غالباً به این امید که شما بتوانید لطف خود را پس دهید و دوباره او را دنبال کنید. گرچه وسواس زیادی در مورد تعداد پیروان خود دارند ، منتقدان معتقدند که کیفیت ، و نه کمیت ، واقعاً مهم است. پیروان با کیفیت کسانی هستند که واقعاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند و با شما درگیر می شوند ، به توییت های شما پاسخ می دهند و محتوای شما را بازتوییت می کنند. از پیروان تهاجمی و هرزنامه نویسان که به طور همزمان صدها حساب را به منظور جلب توجه دنبال می کنند ، دور شوید. لیست های توییتر به دنبال راهی بهتر برای پیگیری همه افرادی هستید که دنبال می کنید؟




مهدی بازدید : 30 شنبه 07 فروردین 1400 نظرات (0)

برنامه Clubhouse چیست و چرا ناگهان در همه جا وجود دارد؟

بخشی از رادیو Talkback ، بخشی از تماس کنفرانسی ، بخشی از Houseparty ، Clubhouse یک برنامه شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوی صوتی است. کاربران می توانند به مکالمات ، مصاحبه ها و گفتگوهای افراد جالب در مورد موضوعات مختلف گوش دهند - این دقیقاً مانند اتصال به پادکست است اما به صورت زنده و با یک لایه انحصاری اضافه شده است.

کلاب هاوس فقط دعوت است. نمی توانید فقط آن را از فروشگاه برنامه بارگیری کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. دقیقاً مانند یک کشور واقعی یا کلوپ قایق بادبانی ، شما باید برای عضویت عضو موجود دعوت شوید. نخبه گرایی در دنیای واقعی ، اما آن را مجازی کنید.

ایلان ماسک چه ارتباطی با آن دارد؟

کلابهاوس از مارس 2020 وجود دارد ، زمانی که توسط کارآفرینان دره سیلیکون پاول دیویدسون و روهان ست راه اندازی شد. در ماه مه سال 2020 ، فقط 1500 کاربر داشت و 100 میلیون دلار ارزش داشت.
تبلیغات

اما این هفته وقتی الون ماسک میزبان گپ صوتی در Clubhouse با مدیر عامل رابینودی ، ولاد تنف بود ، به جریان اصلی جریان پیدا کرد. این رویداد محدودیت اتاق مکالمه برنامه را بیشتر کرد و به طور مستقیم در YouTube پخش شد. این امر باعث شد تا Clubhouse به بالای جدول استارت آپ ها برود و دعوای دعوت ها را برانگیزد. از اول فوریه 2021 ، برنامه کلاب هاوس 2 میلیون کاربر دارد. کلاب هاوس از ویژگی های جدید آینده ، از قبیل نوک دادن ، بلیط یا اشتراک ، برای پرداخت مستقیم سازندگان در برنامه خبر داده است. با بدست آوردن بودجه جدید از زمان راه اندازی ، Clubhouse اکنون 1 میلیارد دلار ارزش دارد و یک شرکت Unicorn مانند AirBnb ، Uber و SpaceX محسوب می شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 854